Ondernemer,
stel je GROEI
niet langer uit!

Tijd om te oogsten

We worden allemaal blij van groei. We zitten ook vast in de waan van de dag. Als ondernemer weet je dat je een strategie moet uitzetten en plannen moet maken om te groeien. Maar waar moet je beginnen?

Neem (weer) regie over jouw marketing!

Incademy biedt nu de leergang ‘Marketing doe je zo!’, persoonlijk, praktisch en gericht op inzicht en overzicht van het marketing vak. In acht weken leer je van verschillende specialisten hoe jij – met  eerlijke marketing –  weer grip krijgt op de ontwikkeling en groei van jouw bedrijf door marketing in te zetten op een manier die echt bij jou past.

Maak marketing weer persoonlijk! We leven in een snel veranderende wereld, waarin social media, IT en digitalisering van communicatie (en dus van intermenselijk contact) een steeds grotere vlucht nemen. Daarom geloven wij dat marketing weer persoonlijk moet zijn. En wij bieden daarom de tegenbeweging: offline trainingen en ontmoetingen over het vakgebied marketing, waar we samen met jou zoeken naar een gezonde balans tussen online en offline contact met jouw doelgroep.

Krijg grip op jouw marketing. Kennis is niet alleen begrip, maar ook grip. In acht weken leer je van verschillende specialisten hoe jij weer grip krijgt op de ontwikkeling en groei van jouw bedrijf. ‘Marketing doe je zo!’ biedt inzicht in verschillende onderwerpen, van strategie t/m uitvoering, zodat jij marketing in kan zetten op een manier die echt bij jou past. 

Ontdek je verborgen merkkracht. Weet wat jou drijft en waar jouw AAN-knop zit. En natuurlijk ook die van jouw klanten én medewerkers. Alle trainers van Incademy vinden elkaar in het principe dat alles wat je doet, begint vanuit gedrevenheid en “hart voor de zaak”. Dit principe (vanuit de 23plusone methode) dient als fundament voor de hele leerlang. En dat maakt deze training anders dan alle andere marketing trainingen!

Kortom, tijdens de leergang ga je zelf onder professionele begeleiding aan de gang met de marketing van jouw bedrijf. Verwacht 25% theorie en 75% direct samen met ons aan de slag, zodat je het direct kan toepassen en start met groeien op basis van persoonlijke marketing.

5 redenen om te komen

(of toch maar thuis te blijven)
Je hebt weinig tijd en grote ambities voor groei
w
Je vindt het leuk om ervaringen te delen met andere ondernemers
(en wilt leren van praktische professionals)
Je wilt inzicht in ontwikkelingen binnen marketing  en wat ze voor jouw business kunnen doen
(het is eenvoudiger dan je denkt!)
Je bent een doener en wilt de regie hebben over jouw
marketing strategie
(en houdt niet van theorisch geneuzel)
Je bent dol op voorbeelden van bedrijven zoals die van jou
(en niet die van Apple, Unilever of Tesla)
Bonus: je houdt van goede gesprekken en lekker eten
(en een goed glas wijn)

Het OFFLINE WEBINAR Marketing voor Ondernemers

Weet je nog niet of deze leergang wat voor jou is? Kom dan ervaren wat marketing op basis van oprecht en persoonlijk contact inhoudt tijdens het Offline Webinar op 29 januari 2019 in Amersfoort. Geen geneuzel over specifieke kanalen maar de kern: hoe je de verborgen merkkracht van jouw bedrijf in moet zetten.

Deze middag is waardevol qua inhoud, netwerk en is inclusief drankjes, hapjes en borrel. We vragen een kleine bijdrage voor de onkosten, namelijk €75,-
Wanneer: dinsdag 29 januari 2019, 13:00 – 17:15 uur
Kosten: €75,- (gratis bij inschrijving leergang)
Locatie: DE NIEUWE STAD, Amersfoort

» Meer over de complete leergang ‘Marketing doe je zo!’

De leergang: samen de diepte in

Tijdens de leergang passeert elk belangrijk onderwerp voor je marketing de revue. Juist ook die nieuwe ontwikkelingen en marketing buzz-woorden: storytelling, purpose, customer journey, agile, SEO. Wat betekent dat allemaal en is het wel interessant voor jouw business?

Ieder onderwerp wordt gegeven door specialisten op dat specifieke onderwerp. Allemaal ondernemers die ook zelf deze stappen hebben doorleefd en de valkuilen kennen. Alle trainers zijn erop gericht dat jouw vragen worden beantwoord. Tijdens de leergang (in de les en per email) en ook daarna….

Vanaf de eerste week begin je met het bouwen aan je eigen marketing, want je maakt een concrete marketing actielijst waar je tijdens de leergang al mee aan de gang gaat en na de leergang mee verder kunt.

Ontmoet onze trainers

Igor Pont
strategie & concept

Fredrik Melchior
storytelling

Nanda Idink
branding & communicatie

Ricardo Bravenboer
brand design

Leo Rietbergen
CRM

Jasper Runneboom
online marketing

Programma

De leergang Marketing doe je zo! telt acht cursusblokken en een terugkommiddag. Deze start begin maart 2019. We zien elkaar dus negen keer op dinsdagmiddag van 12:00 tot 16:00 uur met aansluitend een borrel (let op, 1 keer op maandag).

BLOK 1 • Identiteit ontdekken • 5 maart 2019
Vanuit de klant denken is helemaal in. Gelukkig maar! Maar je klant kiest jou om je persoonlijkheid, je identiteit. En die moet 100% kloppen en oprecht zijn. Anders haal je niet uit je merk wat er te halen is. Elke (marketing)strategie begint dus bij jezelf! Hoe voelt jouw merk? Creatief marketingstrateeg Igor Pont (20 jaar ondernemer) van Pontificaal helpt je het fundament te leggen voor een aantrekkelijk(er) merk. Daarop kun je stap voor stap lean & agile op verder bouwen!

Igor Pont

Igor Pont

BLOK 2 • Verhaal vertellen • 12 maart 2019
Mensen communiceren van nature in verhalen. Verhalen zijn daarom een krachtig en effectief middel om mensen te verbinden. Ook om abstracte zaken als visie, strategie en waarden te vertalen naar relevante doelgroepen. Een goed verhaal brengt een organisatie tot leven, zowel intern: ‘alle neuzen dezelfde kant op’, als extern: mensen worden enthousiast, voelen dat bevlogenheid wellicht de belangrijkste verleidingsfactor is. Ofwel, het hartsverhaal van de organisatie is essentieel in de communicatie en branding: vind je AAN-knop…! Frederik Melchior van Odysea gaat met jou op ontdekkingstocht om jouw mooiste verhaal naar boven te halen.

Frederik Melchior

Frederik Melchior

BLOK 3 • Klanten in beeld • 19 maart 2019
Je weet nu wie je bent en waar je voor staat. Met zo’n solide basis wordt het tijd je blik naar buiten te richten: naar jouw doelgroep. Door je doelgroep zo uitgebreid mogelijk te beschrijven, wordt het makkelijker om je in hun situatie te verplaatsen. Nanda Idink (De CommunicatieArchitect) neemt jullie mee op klantreis: van persona’s via alle contactmomenten tot de daadwerkelijke belofte en oplossingen voor de klant. Door handige tools in te zetten, ontdek je hoe jouw klanten zich voelen en gedragen gedurende hun aankoopproces. Dit is van groot belang om hun klantbeleving (customer experience) te verbeteren, want een tevreden klant is een terugkerende klant!

Nanda Idink

Nanda Idink

BLOK 4 • Visuele verleiding • 26 maart 2019
De meeste mensen zijn visueel ingesteld en we worden daarom overladen met beeld. Hoe zorg je ervoor dat jij daarin opvalt? En hoe bewaak je je eigen stijl? Brand designer Ricardo Bravenboer (15 jaar ondernemer) van Brave Brands laat je met een frisse blik kijken naar de verleidingskracht van je eigen merk. Waar schuurt het en hoe kun je dat oplossen?

Ricardo Bravenboer

Ricardo Bravenboer

BLOK 5 • Strategie en campagne • 2 april 2019
Je bent zo ver. We hebben de basis en gaan communiceren. Dat vergt (in ieder geval) twee vaardigheden: creativiteit en organisatievermogen. Je moet immers de vertaalslag maken van alles wat je tot nu toe hebt gedaan in een zinvol creatief campagneconcept, een opvallende visuele uitwerking én je moet het plannen, organiseren en realiseren. Igor Pont (Pontificaal), Nanda Idink (De CommunicatieArchitect) en Ricardo Bravenboer (Brave Brands) helpen jou je eigen campagne te verzinnen, je de juiste kanalen te kiezen, te vertalen in middelen en het stapsgewijs en agile te organiseren.

Ricardo Bravenboer

Ricardo Bravenboer

Nanda Idink

Nanda Idink

Igor Pont

Igor Pont

BLOK 6 • Processen automatiseren • 8 april 2019 (maandag)
Je hebt een merk, een identiteit, je kunt erover vertellen, je kent je doelgroep, je weet hoe je dit visueel kunt ondersteunen, … je bent al bezig met strategie. Daarom wordt het nu tijd om je relatiemanagement-processen te gaan inrichten en eventueel te automatiseren. Om goede keuzes te maken is het belangrijk om eerst te bepalen wat je wilt bereiken en waarom. Leo Rietbergen van Inteleo helpt je met het maken van de juiste keuzes. Je leert hoe je jouw klantcontacten kunt beheren, je verkoopkansen kunt vergroten en met marketing automation aan de slag kunt gaan.

Leo Rietbergen

Leo Rietbergen

BLOK 7 • Online marketing • 16 april 2019
Uiteraard is online niet weg te denken uit je marketing. In deze module gaan we daarom daarmee aan de slag. Je leert hoe je je jouw campagne met jouw unieke identiteit en verhaal naar online marketing vertaalt en hoe je hiermee niet alleen je doelgroep bereikt maar deze ook overtuigt. Je leert de pro’s en con’s van de belangrijkste online marketingkanalen en hoe je deze goed op elkaar afstemt. Bovendien leer je slimme manieren om de aandacht van je doelgroep te krijgen via Google- en Facebook-campagnes. Natuurlijk kijken we ook naar de data. Wat kun je eruit halen, wat zijn belangrijke indicatoren en hoe kun je hierop sturen? Aan het einde van dit blok van Jasper Runneboom van Runneboom Connection heb je een start gemaakt met je eigen online campagne die volledig aansluit bij jouw merk!

Jasper Runneboom

Jasper Runneboom

BLOK 8 • BONUS - Op maat voor de groep • 7 mei 2019
Verrassing! Een kers op de taart. Op basis van de dynamiek in de groep, de vragen die de docenten krijgen en het gevoel dat we krijgen bij de groep, wordt het laatste dagdeel ingevuld. Het kan zijn dat er een specifiek onderwerp extra aandacht vraagt of dat we een extra docent (al dan niet letterlijk) invliegen voor dit onderdeel. Ook kan het een verdieping zijn van een eerder onderwerp, mocht dit wenselijk en mogelijk zijn.

Scotch - onze mascotte

Scotch – onze mascotte

TERUGKOMDAG • 21 mei 2019
Tijdens de terugkomdag, draaien we de rollen om! Jij vertelt over wat jij hebt gedaan en waarom. Of waarom niet. Uiteraard geven we tips en pijlers om jouw marketing een extra boost te geven. Onduidelijkheden worden weggenomen en we gaan de diepte in waar mogelijk en waar nodig. We zijn immers met (bijna) alle trainers! We maken er daarnaast ook een gezellige boel van. Een borrel en flink wat tijd om een op een met de trainers, maar vooral ook met elkaar te netwerken. Ik verklap je nu al dat we je ook gaan vragen om in het netwerk te blijven. Om ook de volgende ploeg(en) te helpen met jouw inzicht en ervaring en andersom. We bouwen immers een team en jij hoort daarbij!

Da’s een vol programma, wat kost dat dan?

De volledige leergang kost € 2.700,- * (excl. btw)

Dat is inclusief:
– 8 cursusblokken (4 uur)
– lunches, drankjes en snacks
– 6 tot 14 deelnemers (allemaal collega ondernemers)
– alle trainers beschikbaar voor jouw bedrijf per email
– een terugkomdag voor de laatste puntjes op de ‘i’
– het offline webinar (evt. kosten worden vergoed)

* Tijdelijk € 750,- voordeel

Dit is een nieuwe leergang. Daarom vragen we de eerste deelnemers om ons te helpen met kritische feedback en suggesties. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan aan!

Hier gaan we elkaar zien

We hebben gekozen voor een inspirerende omgeving in Amersfoort – makkelijk bereikbaar per auto en trein. In DE NIEUWE STAD, het hippe stadspark van Amersfoort.

Oude Fabrieksstraat 15
3812 NR Amersfoort

Jouw en onze verwachtingen

  • Je wordt onderdeel van een team: je helpt elkaar. De docent helpt en begeleidt en is écht onderdeel van hetzelfde team.
  • Na de leergang houden we je graag in het netwerk. Zo blijven we elkaar meerwaarde geven. Verwacht van ons wat mail. Geen spam, maar een uitnodiging voor een borrel of een netwerkbijeenkomst van of bij een van onze partners of … bij jou?
  • Als je je opgeeft, rekenen we ook op je. De rest van de groep ook. Je bouwt echt iets op met ze. Maak daarom vrij op de afgesproken data. Soms is er sprake van echte overmacht, in dat geval doen we ons uiterste best om (als je dat wilt), een plekje voor je vrij te houden bij een volgende leergang. Let wel: “Ik moest naar een klant” of vakantie zien we niet als overmacht.
  • Je neemt deel aan de leergang als de factuur is betaald. In principe betalen we alleen het lesgeld terug als onzerzijds de leergang niet door kan gaan, bij te weinig aanmeldingen bijvoorbeeld (de leergang gaat door bij minimaal 6 deelnemers)
  • We rekenen op je volle en positieve aandacht en inzet, dan haal je het meest uit de leergang. Omdat je echt met elkaar aan de slag gaat, geldt dat voor de anderen ook! Daarom stellen we het maximaal aantal deelnemers op 14.
  • Tijdens de cursus worden tools ingezet en krijgen jullie inzicht in veel informatie. De docenten zullen aangeven in hoeverre de presentaties letterlijk worden gedeeld. We willen graag dat iedereen gewoon “bij de les” is en zelf noteert wat hij/zij belangrijk vindt.
  • Indien gewenst: elke docent kan tijdens of na de leergang worden ingehuurd voor extra persoonlijke begeleiding of trajecten. Dit kan via Incademy, maar hoeft niet. Wij houden van vrijheid. Jij vast ook.

Ja,

ik schrijf me in voor de leergang Marketing doe je zo!

Ik ga daarbij zelf aan de slag met mijn marketing samen met andere collega-ondernemers.
De eerste versie van de volledige leergang kost € 1.950,- excl. btw (ipv € 2.700).*

Dat is inclusief:
– 8 cursusblokken (4 uur)
– lunches, drankjes en snacks
– 6 tot 14 deelnemers (allemaal collega ondernemers)
– alle trainers beschikbaar voor jouw bedrijf per email
– een terugkomdag voor de laatste puntjes op de ‘i’
– gratis deelname aan het Offline Webinar

* Dit is een nieuwe leergang. Daarom vragen we de eerste deelnemers om ons te helpen met kritische feedback en suggesties. We verwachten jouw medewerking voor een evaluatie achteraf.

Incademy is een opleidingsinitiatief voor en door ondernemers.

Meer weten?
www.incademy.nl
info@incademy.nl
085 - 00 22 351

Incademy
Woestijgerweg 18
3817 SK Amersfoort

BTW – NL167774116B02
KvK – 56514727